بهترین مارک کانسیلر ایرانی

خیلی وقت‌ها لوازمی در کیف آرایشمان وجود دارد که از اهمیت و اثر گذاری آن بی‌اطلاعیم. یکی از این وسیله‌ها که می‌تواند آرایش ما را از یک آرایش ساده به یک آرایش با کیفیت و حرفه‌ای تغییر دهد کانسیلر است. در واقع کانسیلرها همان کرم پودرهای فشرده‌ای هستند که با استفاده از آن بسیاری از عیوب روی پوست مانند سرخی پوست، آکنه، لک، گودی یا سیاهی زیر چشم پوشش داده می‌شود.

کانسیلرها در انواع متفاوت جامد، نیمه جامد و مایع توسط برندهای گوناگونی تولید می شوند و برخلاف چیزی که بسیاری فکر می‌کنند، رنگ بندی متعددی نیز دارد.

برندهای زیادی این محصول را تولید می‌کنند و بسته به انتخاب، می‌توانید آن را خریداری کنید، اما برای خرید به اورجینال بودن آن حتماً دقت کنید. در ایران نیز این روزها برندهای زیادی برای خرید کانسیلر وجود دارند که با توجه به کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب‌تر آنها به نسبت رقبای خارجی، با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. در این مطلب و با توجه به این موضوع سعی داریم تعدادی از بهترین مارک‌های کانسیلر ایرانی را به شما معرفی کنیم:

کانسیلر مایع اپیلینگ شون

برند شون به صورت محصولی مشترک از کشور ایران و آلمان، با همکاری شرکت کریس اند کارل آلمان و شرکت آریان کیمیا تک ایران است که با بهره گیری از عصاره گیاهان، میوه‌ها و خواص مرتبط با آن محصولاتش را تولید می‌کند.

کانسیلر مایع اپیلینگ شون از محصولات این برند است که در ایران با فروش خوبی مواجه شده است. این محصول با پوشانندگی بالا، به محو سیاهی دور چشم و پنهان کردن پف زیر چشم کمک می‌کند. این کانسیلر ترکیبی غنی از مواد ضد چروک است که خطوط زیر چشم، پف و تیرگی را محو و موجب جلوگیری از پیری زودرس پوست شده و همچنین پوست را شاداب‌تر می‌کند.

کانسیلر مایع اپیلینگ شون حاوی روغن بادام است که پوست را رطوبت رسانی می‌کند و همچنین پوست اطراف چشم را روشن‌تر می‌سازد. این محصول مانند دیگر محصولات این کمپانی فرمولاسیونی بر پایه ترکیبات گیاهی دارد.

منبع: wikimedical.ir

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

joker123

bonus new member

agenasia88

mauslot

spaceman slot

slot gacor