تاریخچه تاسیس برند آرایشی بهداشتی فنتی بیوتی

برند فنتی بیوتی متعلق به ریحانا خواننده مشهور آمریکایی اهل باربادوس می باشد. هدف او بعنوان بنیانگذار از تاسیس این برند ارائه رنگ ‌های متنوع و متناسب با همه رنگ های پوست به ویژه رنگ پوست های تیره تر بوده است. زیرا ریحانا با سال ها تجربه در زمینه زیبایی شاهد کمبودها و خلا های فراوانی در حوزه محصولاتی با فرمول های مناسب انواع پوست و تناژ‎های مختلف بوده است. همین موضوع او را بر ان داشت که برندی تکامل یافته با تنوع بیشتر را تاسیس نماید. لذا برند آرایشی ریحانا در 8 سپتامبر 2017 راه اندازی شد. این برند با نام خانوادگی ریحانا یعنی فنتی نامگذاری شده است. ریانا از قبل نیز با کمپانی هایی نظیر مک و کمپانی عطر Parlux Ltd همکاری هایی داشته ولی فنتی بیوتی تنها برند انحصاری و مخصوص خود او می باشد. او سپس با گسترش فعالیت های خود و همکاری با کمپانی لوکس لویی ویتون موئت هنسی و هولدینگ کندو و … محصولات متنوعی را در کشورهای مختلف عرضه کرد.

فنتی فعالیت خود را در ابتدا با تولید کرم ‎پودر، پرایمر و گلاس بامب های جذاب آغاز کرد. اولین محصولات این برند در سپتامبر 2017 همزمان با همکاری ریحانا با پوما در هفته مد نیویورک عرضه و فروخته شد. این محصولات در وب سایت فنتی بیوتی و در فروشگاه های آنلاین و حضوری سفورا عرضه می شدند. پس از آن، اولین رژ لب مایع این برند در 23 نوامبر 2017 عرضه و با استقبال بی نظیری مواجه گشت. هایلایتر لیمیتد ادیشن فنتی در 23 مارس 2018 و محصولات Beach و Please در 6 آوریل 2018 ارائه شدند. محصولات فنتی همچنین از ماه های اول سال 2022 به فروشگاه های اولتا بیوتی راه یافتند. امروزه نیز محصولات این کمپانی پرطرفدار در بسیاری از کشورهای جهان به صورت اینترنتی و یا در فروشگاه های حضوری به فروش می رسند. محصولات این برند آمریکایی با علامت تجاری (FB) که مخفف فنتی بیوتی است، عرضه می گردند.

اهداف و انگیزه های اصلی فنتی بیوتی

همانطور که اشاره شد، انگیزه تاسیس این برند، ساخت محصولاتی بود که مردم همه‎ نقاط دنیا با هر نوع و رنگ پوستی بتوانند از آن بهره ببرند. به همین خاطر با تمرکز بر طیف وسیعی از تناژهای رنگی پوست خصوصا رنگ های خاص و تیره تر، فرمول ‎هایی مناسب انواع پوست و همه ‎ طیف رنگی ارائه داده اند. لذا فراگیری گسترده این کمپانی از لحاظ رنگ پوست و جنسیت، به ویژه پایه Pro Filt’R باعث محبوبیت آن ها شده است. امروزه فنتی بیوتی به دلیل ارائه مجموعه منحصربفردی از محصولات متنوع برای انواع رنگ پوست ها به شدت معروف است. این موضوع سبب تمایز و برتری این کمپانی نسبت به سایر برندهای ارایشی و بهداشتی نیز شده است. بطوریکه تمامی افراد از روشن ترین تا تیره ترین رنگ پوست و حتی پوست های خاصی مانند قرمز و زرد می توانند از محصولات فنتی بیوتی استفاده نمایند. برای مثال، کانسیلرهای بی نظیر این برند در 40 رنگ ارائه شده و تا 50 رنگ افزایش یافت. بنابراین شما با هر رنگ پوستی می توانید محصول مناسب خود را از این برند تهیه کنید. این ویژگی فنتی بیوتی سبب شده تا این برند بعنوان یکی از بهترین اختراعات مجله تایم در سال 2017 معرفی شود.

برند فنتی بیوتی، تاریخچه، محصولات فنتی بیوتی و ویژگی های آن

ارائه محصولات آرایشی و مراقبتی در دو لاین فنتی بیوتی و فنتی اسکین

برند فنتی بیوتی ریحانا بیوتی ریانا محصولات خود را در دو لاین آرایشی با نام “فنتی بیوتی” و لاین محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست با نام “فنتی اسکین” تولید می کند. در ادامه هر یک از این لاین ها بطور جداگانه بررسی می شوند.

• محصولات آرایشی فنتی بیوتی (Fenty Beauty)

محصولات آرایشی این برند از تنوع بسیار بالا و گسترده ای برخوردار هستند. شما می توانید انواع کرم‎پودرهای مات و نرم پرو فیلتر، کرم ‎پودر آبرسان و پنکیک های پودری را در 50 طیف رنگی مختلف از این برند تهیه کنید. این موضوع تحولی شگرف در این حوزه بوده و این برند را از سایرین متمایز کرده است. همچنین انواع کانسیلرهای پرفروش، پودر فیکس، رژگونه‎ های متنوع کرمی، رژلب، هایلایترهایی در اشکال مختلف و … نیز توسط این برند تولید می شوند. ریانا به آرایشی الهام ‎بخش و لذت بخش معتقد است. او تحمیل و اجبار در این حوزه را نمی پسندد و باور دارد که باید برای آرایش راحت و بی پروا بود و جرأت انجام کاری جدید و متفاوت را داشت. به همین خاطر محصولات تولید شده توسط برند ریانا با تبعیت از این تفکر، احساس سبکی و لذت را در لایه لایه آرایش برای شما فراهم می کنند. افزون بر این، این کمپانی با فراهم ساختن آزمون جستجوگر رنگ کرم‏ پودر فنتی بیوتی رنگ‎ های منحصربفردی که با تناژ پوستتان سازگار است را به شما پیشنهاد می ‎دهد. در نتیجه به شما این امکان را می دهد که بهترین رنگ را برای پوستتان انتخاب کنید.

– معرفی محبوب ترین محصولات آرایشی فنتی بیوتی

یکی از محبوب ترین محصولات این برند، براق کننده لب یونیورسال گلاس بمب فنتی بیوتی است. این محصول درخشش خیره کننده و فوق العاده پر زرق و برقی به لب ها می دهد. همچنین فرمولی غنی و مغذی با کره شی باتر داشته و باعث نرم و صاف و پرتر شدن لب ها می شود. از دیگر مزایای آن می توان به بافت سبک و راحت و خوشبوی آن اشاره کرد.

رژگونه کرمی چیکس اوت فری استایل فنتی بیوتی نیز محصول بی نظیری است که به تمام رنگ های پوست جان می بخشد. این رژگونه دارای بافت کرمی سبک و فاقد چربی بوده و آسان و یکدست روی پوست پخش می شود. سپس رنگ شفاف و گلگونی ایجاد کرده و کاملا طبیعی بنظر می رسد. این رژگونه سبک و دلپذیر در برابر تعریق و آب مقاوم است. بعلاوه استفاده از ان بسیار آسان بوده و حتی بدون آرایش هم چهره ای شاداب و جوان تر به شما می بخشد.

محصول بعدی که در زمره پرفروش ترین محصولات این برند جای گرفته، هایلایتر استیکی براق مدل مچ استیکس شیمر فنتی بیوتی می باشد. این هایلایتر بافت کرمی و نرم و سبکی دارد و پوشش دهی یکدست و لایه لایه را فراهم می کند. بعلاوه یک جلوه براق و شیمری زیبا با ماندگاری بالا داشته و باعث برجسته و درخشان شدن پوست می شود. این هایلایتر به دلیل ارائه رنگ و درخشش جذاب و پر زرق و برق روی صورت، برای انواع میکاپ های خلاقانه قابل استفاده خواهد بود. از طرفی دیگر، با داشتن طراحی استیکی از قابلیت استفاده آسان تری برخوردار است.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

joker123

bonus new member

agenasia88

mauslot

spaceman slot

slot gacor